23 juni 2012

Worden hier nog wel eens koekjes gebakken?

Jazeker! Morgen weer een recept (van de koekjes op de foto hieronder), maar vandaag eerst even de post met jullie doornemen.

Want o, o, wat was mijn brievenbus weer happy en ik dus ook. Ik gaf dan laatst dan wel een paar tompoucen weg...zelf kreeg ik een hele taart van Carolien! En dan ook nog eentje zonder calorietjes, wat wil ik nog meer! Klik even voor haar blog met leuke berichtjes en neem een kijkje in haar prachtige Pipowagen!


De grappige broche pronkt nu op mijn schort...heb wel eerst een schoon schort opgezocht, want het schort wat ik normaal gebruik ziet er echt heeeel anders uit.


En ook kreeg ik nog een hele leuke verrassing van Caren. Caren is pas twaalf jaar en echt een creatief talent! Een prachtig speldenkussentje en een gezellige sleutelhanger, knap hoor!



Tot morgen en een fijne zaterdag!

18 opmerkingen:

  1. Amaai wat ben jij verwend!
    Alleen die envelop al is zaaaaaaaalig.
    Dat speldenkussen is megaschattig en goed gelukt, daar mag ze zeker en vast trots op zijn.

    Groetjes
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zorg weer voor een grote glimlach :)

    Fijne zaterdag,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke post over mijn blog!
    Enne de broche staat je SUPERgoed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij was ook al zo'n bofferd!
    Altijd fijn pakjes-post.
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super dat je er blij mee bent!Ik dacht toen het pakketje van jou door de brievenbus kwam: Oei, ik moet er nog iets bij verzinnen!En ik was net naar de kringloop geweest om haakboeken te zoeken, maar kwam met lege handen thuis.En toen was jou boek er!
    *** Leukleukleuk ***
    Leuk om mijn dingetjes bij anderen te zien!
    Fijn weekend!
    Liefs, Caren

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, je bent lekker verwend, leuke dingen allemaal! Zou ik ook blij van worden! Ben weer benieuwd naar het koekjesrecept. Keukenprins hier heeft mede dankzij jou het koekjesbakvirus te pakken, zo erg is dat ;)En ik moet helpen ze op te eten, da's nog veel erger, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk allemaal, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk dat ik die post van de koekjes maar oversla hoor :)
    Leuke post heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zo'n taartbroche, helemaal feestelijk! Ik ga eens op het blog van Carolien kijken, ik zie dat zij ook een Pipowagen heeft :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Om helemaal vrolijk van te worden :D! Heerlijk om zulke leuke cadeautjes & post te krijgen!
    Leuk dat je bij me 'op bezoek' was... enneh, zo'n challenge volhouden lukt mij nu alleen omdat ik met verlof ben hoor. Anders had het geen kans van slagen. 't is wel erg leuk om te doen, dus als je een periode de tijd hebt dan is het zeker een aanrader!

    Groetjes *^_^*

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, kei toffe broche! Fijne zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heellll leuk, lang leve post! Die broche...briljant idee!!!

    Fijn Weekend, inclusief lekkere koekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je krijgt de Sunshine Award van me! Omdat ik graag even bij je kom kijken. Kijk je even op mijn blog voor hoe en wat?!
    Groet Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahahaha, hoe grappig, las ik vanmiddag voor t eerst de blog van Carolien (van voor naar achter zelfs) en zie ik hier ineens haar broche! Te leuk!

    BeantwoordenVerwijderen