26 juni 2012

Ik ga op reis en ik neem mee...#3

Als we voor onze tent zitten, met een heerlijke cappuccino....(lees: zwarte koffie met poedermelk, wel zo handig op de camping) is het natuurlijk wel zo fijn om ons tafeltje een beetje gezellig aan te kleden....met een kleedje, uhh, ik bedoel tafelkleedje. Ik lees zoveel (geweldige!!) Belgische Vlaamse blogs....nu denk ik als nuchtere Nederlander zelfs dat een kleedje een jurkje is, het moet niet gekker worden!



Ik kocht een tafelkleedje gordijntje bij de kringloop voor 30 cent, ontsmette het op 60 graden in de wasmachine, knipte het randje met gordijnhaken eraf en zoomde de hele boel netjes om. Klaar...maar te snel naar mijn zin....

Dus haakte ik tijdens de voetbalwedstrijden van de afgelopen tijd een randje aan het tafelkleedje...leuk toch?! En nu maar hopen dat de eerste koffie-melkpoeder-cappuccino niet direct omvalt over mijn mooie nieuwe kleedje....

34 opmerkingen:

  1. Ja die is leuk, goed gedaan!! Heerlijk ook die kringloopwinkels!! Ik ga straks ook nog even...en ik was van't weekend op een hele grote rommelmarkt en scoorde daar ook van alles. Waaronder een heel lief stel, check mijn blog formsandfinds.com maar als je nieuwsgierig bent. :P Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig ik ben niet de enige die een tafelkleedje meeneemt naar de camping! :)
    Mooi gemaakt dat randje!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtig stofje, en dat randje maakt het helemaal af, dus je bent vast de aller-coolste van de hele camping! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt gezellig koffie drinken op de camping!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat randje maakt het wel helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een echt heel schoon tafelkleeke!' Op zijn Vlaams ;-)'

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig kleedje is het geworden, echt superleuk!! Ik ga meteen naar de kringloop, zoeken... ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk stofje heb je daar op de kop getikt!
    Het tafeltje zal er blij mee zijn ;o))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha ja, das de pest op de camping hè want wassen willen we ook zo min mogelijk ;-)
    Ik neem ook altijd gezellig een kleedje mee met als gevolg dat ik binnen èèn dag altijd al vlekken heb op mijn knusse kleedje, tja camping tafels zijn niet zo stabiel. Ik heb toen maar een transparant zeil gekocht voor eroverheen. Het is wel wat jammer van het stofje hoor maarja 3 weken met een smoezelig kleed vond ik ook weer zo wat. Ik vind jou kleedje in ieder geval heel tof, echt een leuk stofje, veldboeketje uit de berm er op, puur genieten :-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Ik ben ook GEK op kleedjes ;-)
    En ach...een campinghandwasje heeft ook wel iets knussigs, vind ik!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een enig stofje, en dat voor 30 cent. Zo leuk geworden! En je Flow kaartje past er ook helemaal bij! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha tafelkleeke dus...vroeg me dat af.Maar zeer leuk geworden je tafelkleedje!!X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat gaat daar gezellig worden in & rond dat tentje ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat wordt heel gezellig campingkoffie drinken voor de tent :)

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi seg! Dat moet ik ook eens proberen, haken aan stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het wordt alsmaar leuker, randje maakt het indeed af! Mag ik meeeee???

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Volgens mij past dat ook op mijn campingtafel,hopelijk zitten we niet op dezelfde camping, anders ben je je (tafel)kleedje kwijt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hihi je bent bijna volledig vervlaamsd ;-) Mooi zeg! Zelf gehaakt, heel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoihoi! Wat heb je dat weer leuk gedaan. Vrolijke kleuren. Wil je hem toevallig kwijt of je gebruikt hem niet.. ik weet een HEEEEL leuk adresje;) *hihi brutaal he? *
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Misschien moet je je kleedje plastificeren voor het vlekken verhaal, valt ie alleen niet meer zo poepig over de rand van de afel..gr Ilse n proper Nederlands meiske.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zeg, dat is nogal mooi, ik wil bij jou wel een cappuccino'ke komen drinken.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi randje heb je eraan gehaakt zeg, schitterend! En het stofje is ook schoon (ha, nog wel!)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haha moest lachen om je eerste stukje!! (ik herken het nl,wil mijn blogs steeds met amai beginnen ;-))
    Maar kei schoon !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk kleedje, en zo goedkoop!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik wou dat ik handig was! Wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen