29 juni 2012

De allerlekkerste ever!

Dit zijn de heerlijkste zelfgebakken koekjes ooit!!! En het recept....dat is natuurlijk geheim :) Jullie zouden toch ook niet willen dat Bolletje, Verkade of welke koekjesfabrikant dan ook er met mijn recept vandoor gaat!


Maar eh, mocht een van de fabrikanten dit lezen...ik ben zeker in voor onderhandelingen hoor. Want mijn eigen bakkerijtje annex taartenshopje zie ik voorlopig nog in de 'wachtstand' staan, dus een carriere als koekjes-recepten-ontwerper-bedenker-designer zie ik wel zitten! U kunt mij bereiken via het e-mailadres in de zijbalk :)

20 opmerkingen:

  1. Nou hoor, en ze zien er nog wel zo lekker uit... geniet ervan! Je theepotje is echt fantastisch trouwens !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er wel heeeeel lekker uit!!
    Misschien dat je ooit nog eens een ander besluit neemt en ons óók blij maakt met het recept;-)
    Heerlijk toch, een recept alleen van jezelf!
    Heb je hem al vaker gemaakt?
    Liefs, Caren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmmm!!! Die theepot!!!!
    In mijn favoriete kleurencombinatie: MOOi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. JUMMMM!!! Zijn ze dit voor Robin Magazine? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een gave theepot! Daar word ik toch even door afgeleid, al zien de koekjes er uit om te smullen lekker uit :)

    Fijn weekend!

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super inderdaad dat theepotje, echt een beauty! Welk merk? En die koekjes zien er heerlijk uit, wanneer kunnen we komen voorproeven? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hoeft mij het recept niet te geven hoor, je mag mij de koekjes ook opsturen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hmmm ik hoop dat Verkade snel gaat reageren want die koekjes zien er super uit! :)
    Fijn weekend!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Psst... Deze koekjes zijn gemaakt door mijn moeder en ik heb ze al geproefd.
    Ze zijn heeerlijk en zijn nog lekkerder dan ze eruit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh, die theepot!!!!!!!
    En die koekjes zien er OVERHEERLIJK uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit zou niet misstaan in zo een klein thee-en koffiehuisje, bijkletsen met de vriendinnen, lekkere thee en een onweerstaanbaar koekske :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hm misschien ruilen voor mijn overheerlijke boterham met pindakaas recept ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mjammie....de koekjes zien er supergoed uit! xxSas

    BeantwoordenVerwijderen
  14. MEESTERBAKKERIN?! JUFFROUWBAKKER?! Oef hoe word jij zoals genoemd? Ik kan ze bijna ruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zag je voorbij komen in de favorieten van Huis Lief Huis
    Jij hebt ook al zo'n mooi en heerlijk blog! ♥

    Die theepot is ook heeelemaaal mijn favorietje. Ik heb hem al eens gezien op Marktplaats. Maar mijn man ziet me al aankomen.... ;-) nog een??

    Fijn weekend!

    Groetjes Anneke
    Zoete Kers

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zien er inderdaad erg lekker uit, krokant korstje, mmm, zou er zo i8n willen bijten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben echt echt echt echt heus werkelijk waar helemaal niet nieuwsgierig naar t recept...;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gáán voor die carière zeg ik!! Want die koekjes zien er toch echt heel profi uit! En die theepot!! O ZO LEUK!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen