22 mei 2012

Recycle een stropdas # de mislukte finale

De mislukking

Vandaag deel 4 van mijn gerecylede stropdas...althans dat was de bedoeling....
Het vierde te maken item kwam maar niet in mij 'opborrelen', en eigenlijk wilde ik ook dit item te maken zonder het raadplegen van Google. Daar ging het dus al een klein beetje mis. Toch maar gaan zoeken op internet en deze pasjeshouder vond ik bij 'A Spoonful of Sugar'. Eerst maakte ik een proefexemplaar van andere stof, want van mijn stropdas had ik nog maar net genoeg stof over.



Proefexemplaar geslaagd...aan de slag dus met de stropdasstof! En toen ging het mis. De stropdasstof was een beetje rekbaar, de portemonnee die ik maakte trok aan alle kanten en ook goed persen met het strijkijzer hielp niet. Het was finale mislukking dus en de stropdasportemonnee is inmiddels in de prullenbak beland....

17 opmerkingen:

  1. maar deze is toch heel leuk geworden, je kan er mss een bolletje vd stopdas op bevestigen aan de binnenkant,dan is je missie toch nog geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proefexemplaar geslaagd... en de rest denken we erbij :-) Dus toch 4/4.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Djuuu spijtig van die das maar wel een kei mooi pasjeshoudertje!!! Ik zou met vliesofix toch een deel van de das redden als extra 'touch' op je houdertje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar sluit ik me bij aan. Missie geslaagd hoor!
      En een mooie pasjeshouder :)

      Verwijderen
  4. jammer van de stropdas-pasjeshouder, maar deze is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gelukt en dit stofje heb ik ook , ik vind het supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet alles lukt altijd hé!? Jammer genoeg...
    Toch chic gedaan allemaal, vind ik!!!
    Dikke proficiat!
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, deze is ook goed gelukt! Leuke stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Soms zit het mee, soms tegen! Deze is ook leuk en de andere 3 items zijn zeker goed gelukt. Missie geslaagd toch!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maar deze is toch heel tof geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind deze ook supermooi hoor, en ik was al behoorlijk onder de indruk van het feit dat je 3 items uit één stropdas kon halen...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zeg. zou ik ook wel willen hebben:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vond 3 al knap ;)
    En je proefje is heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Welkom op mijn blog!!Leuk dat mensen je "vinden" en gaan volgen.
    Maar wat heb jij ook een leuke blog,elke dag zaterdag,ja waarom ook niet,we renne en vliegen al zoveel.Ik ga je volgen!!Enne heb ook een give-away lopen,kijk maar es.
    Ga nu aan mijn heerlijke tafel lekker mijn freubelopdrachtjes maken.Fijne dag.X MArielle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben het helemaal met Leentje eens! :-)
    Groeten floor

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou, jammer voor jouw doel... maar ons maak je niet minder blij met dit proefexemplaar. Wat een leuk ding!

    BeantwoordenVerwijderen