5 mei 2012

De ritstasjes zaterdag

Het lukt me niet, maar toch probeer ik het keer op keer weer: orde scheppen in mijn handtas. Ik had al een paar ritstasjes, maar die waren inmiddels zooooo 2009! Tijd voor een paar nieuwe! Voor de make-up en andere 'damesdingentjes' maakte ik deze.


En daarna maakte ik nog een plat tasje voor de klantenpasjes die je in bijna iedere winkel krijgt. Eigenlijk wil ik die pasjes helemaal niet, maar ja als echte Hollander willen we de korting ook niet mislopen, toch?! Maar omdat m'n portemonnee ervan uitpuilt gaan deze voortaan in dit platte tasje.


Wordt vervolgd...want nog is mijn handtas niet zo overzichtelijk en netjes als ik zou willen...

Maken jullie er een fijne zaterdag van?! Laat je niet kisten door het druilerige natte weer, het is uitstekend weer om ook ritstasjes te gaan maken :)

15 opmerkingen:

  1. Leuk!!! Mijn tassen zijn ook altijd een ramp!!
    Wij laten ons niet kisten door het weer! We zouden buiten gaan picknicken maar nu doen we het lekker binnen! Hardstikke leuk!
    Fijne zaterdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op tijd eens verrandering geeft frisse moed!
    En bestaat dat een tas die goed georganiseerd is ( mmm, misschien een luiertas :0))
    Omwille van het weertje zijn de jongens lekker taart aan het bakken en huren we een filmke, ook gezellig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tasjes!
    Mijn lukt het ook niet hoor om orde te scheppen in tassen. Zelfs niet met zo'n handige organizer... het blijft altijd zoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig stofje, dat tweede !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 't is leuk snuisteren op jouw blog! Ik maakte laatst een handig opbergtasje, waarmee ik gemakkelijk van de ene handtas naar de andere kan switchen en in één handomdraai alle broodnodige spullen mee heb! Als je zin hebt, kom maar ns piepen op mijn blogje. Nog veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed idee! Ik vind het plat tasje het mooiste! (aangezien ik gek ben op alles met vogeltjes!) Veel succes met ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi printje en wat een handig tasje-gaaf gemaakt. Mooie weekendgroet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn handtas is ook altijd zo'n rommeltje! Leuk al die tasjes, ik heb nog nooit ritsen genaaid, heb ik voor morgen op het programma staan, hoop dat het lukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hopeloos, dat tassenprobleem! Ik heb ook het liefst een tas met erg veel vakjes, zodat alles zijn eigen plek heeft. Momenteel doe ik het met een tas met één groot vak, maar ik zoek me te pletter en het is ook lastig netjes te houden... Je zet me aan het denken...!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Al snakken we naar de zon, we hebben er toch een mooie dag van gemaakt! En de naaimachine bovengehaald...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk allebei!! Knap hoor dat je dit zelf kan maken. Maar die rommel, in welke tas dan ook, dat blijft volgens mij. Gewoon af en toe helemaal leeg gooien en lekker uitzoeken. Dan istie weer voor even netjes.. Fijn weekend nog verder.
    Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tof met die knoopjes! Het eerste is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. goed bezig! en een goed plan zo'n los tasje voor al die pasjes.....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi, leuk leuk! Hou maar op over handtassen, of tassen in het algemeen, het is echt een drama bij mij!
    Maar ik vond het weer wel meevallen, heb heerlijk genoten van het bevrijdingsfestival!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tja en dan heb ik handige tasjes en stop ik het er na 3 dagen gewoon weer naast haha.
    Maar ik vind die van jou wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen