21 april 2012

Memoryboekjes vierdaagse - dag 4

De oplettende lezers zullen wel gemerkt hebben dat ik donderdag heb gespijbeld... Maar dat kon...ik had tenslotte al op maandag, de 'inhaaldag' een boekje gemaakt, dus lag ik op schema ;)

Samen met dit prachtige hertje haalde ik gisteravond de finish en trakteerde ons op een mooie zelfgefabriceerde vogelmedaille! Het was een pittige dag, dus de eindstreep werd pas laat op de avond, net voor sluitingstijd, gehaald. Vandaar vandaag hierover pas een blogberichtje..

Memoryboekje
Handmade by Elke dag zaterdag
 Deze vierdaagse was erg leuk om te doen, ik kan terugkijken op een mooie en creatieve week, maar vond het ook een beetje eenzaam. Nu denk ik erover om ergens volgende maand een ritstasjes of shoppingtasjes vierdaagse te gaan doen...iemand zin om mee te doen?? En naar welke vierdaagse gaat je voorkeur dan uit?

Memoryboekje
Handmade by Elke dag zaterdag
En wat ga ik nu doen met al deze boekjes....daar loop ik al even over te dubben. Iemand ervaring met een Etsy of DaWandawinkeltje, gewoon voor de fun? Ik twijfel, is dit wel iets voor mij? Heb je advies voor mij, graag!

Fijne zaterdag!

11 opmerkingen:

  1. Gehaald, over de finish! Mooie boekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele gezellige boekjes!!
    Ik wil wel mee doen met een rits tasjes vierdaagse!
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden hoor!
    Heb geen ervaring met Etsy.

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. joehoe gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep! Ik vind je vierdaagse heel leuk maar ik ben niet zo handig met naaimachines.....
    Etsy leuk! ik heb er verder geen ervaring mee (wel eens wat besteld). Dawanda winkeltje, heb ik nog nooit van gehoord....
    Maar volgens mij is het gewoon beginnen toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhh wat een leuk boekje is het geworden! Ik heb geen ervaring met Etsy, maar proberen kan altijd toch? Zoiets moois verkoop je heel snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik voel wel iets voor een ritstasjes-vierdaagse. Laat maar weten, ik kijk er al naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit werkt zeker wel op Etsy ; gewoon doen! Of afkomen naar de Beparkte Oplage in juni he!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel lief die boekjes zo. Bij een vierdaagse voor shoppingtasjes ben ik van de partij :)

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, dat ziet er superleuk uit! Ik twijfel ook steeds over een Etsy-winkeltje, durf nog steeds de stap niet te zetten. Stom eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige boekjes en die memoryplaatjes zIjn zo leuk! Heeeeel herkenbaar. Ik ga je volgen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen