10 april 2012

De 'mooiste kaart ever'

Gisteren schreef ik over Antwerpen, waar ik 'de mooiste kaart ever' -voor mij op dit moment- op 'de Markt van Morgen' kocht. Deze kaart en nog veel meer mooie kaarten (die ik ook niet kon laten liggen) zijn gemaakt door Deborah van de Velde.

Kaart van Deborah van de Velde
www.deborahvandevelde.blogspot.com
Behalve kaarten maakt Deborah nog heel veel meer moois, allemaal te koop in haar Etsy winkel. Al haar kaarten kan je hier bekijken. Ik ben FAN!!

Deze kaart met het leuke mevrouwtje achter haar naaimachine is echt mijn favoriet en de tekst 'Prrrrtt' vind ik geweldig. Ik kocht er dus ook gelijk maar meerdere exemplaren van :).

Bijna zonde om op te sturen, deze mooie kaarten...!

8 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk!!! :-) Snap dat je er gelijk meerdere hebt gekocht... Gewoon niet allemaal wegsturen, maar deze fijn ophangen! Ik heb vaak TE veel leuke kaartjes die ik hier en daar op wil hangen... Ik hou er van!
    De foto's van de markt zijn ook gaaf trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi-ze heeft ook een heel mooi blog-een hele goede keus die kaarten-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe geweldig en wat een mooie blog van haar... Mercikes van den tip! Inderdaad mooiste kaart ever op één van de mooiste blogs ever! (de jouwe dus he) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb ze op de markt van morgen ook gezien ! ze maakt echt prachtige dingen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja hoor gewoon inlijsten en een mooi plekje geven! De tekst is inderdaad erg gezellig en ik vind de rode oorbelletjes ook lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O jah geweldig, alleen dat prrrrtt erboven vind ik al subliem :-)

    BeantwoordenVerwijderen