9 april 2012

Antwerpen en de Markt van Morgen

Gisteren was een mooie dag, we gingen naar Antwerpen voor de Markt van Morgen. Een markt met prachtige handgemaakte kwaliteitsproducten. De markt was klein, maar heel leuk. We kochten mooie kaarten, waaronder de mooiste kaart ever (hierover later meer), oorbellen en bewonderden heel veel ander prachtigs. Genoten van de prachtig rokken van B. is for Bird en heel veel mooie handgemaakte kinderspullen van Neel.


We liepen verder Antwerpen in en genoten van de prachtige antiek- en brocantewinkels. De schitterende gevels, het prachtig gesproken Vlaams en van mooie en unieke winkels. We dronken koffie, kriek en sinas op een mooie roze binnenplaats...een dag met een gouden randje.


Op zondag 13 mei a.s. is de volgende editie van de Markt van Morgen, ik zou zeggen doen en geniet ervan! Op de website vindt je alle info. En voor de voorpret hieronder nog wat sfeerplaatjes :)








En...mocht je deze nog tegenkomen. De winkel waarvoor hij staat is super...trek er maar een uurtje of wat voor uit :)



14 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke dag hebben jullie gehad. (Jammer dat het op zondag valt, dan hebben we altijd al zulke bijzonder afspraken)
    Wat heb je een mooie fotos gemaakt zeg...echt van die dingen die je wílt zien. Als ik de volgende keer zoiets doe met mijn man, zal ik ook beter opletten om fotos te maken. Het is inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeiemiddag,

    wat een gezellige blog is het hier! Ik zag dat je bij mij volger was geworden, dus ik was ook even bij jou aan het spieken :)
    Ik word ook volger! Mooie foto's!
    Tot blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh, die rode stoeltjes had ik graag willen hebben, voor bij mijn pipowagen. Ze zij te gek!!! Krijg helemaal zin om te gaan in mei! Kijken of dat gaat lukken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Antwerpen is leuk! En wat een leuke winkels heb je gespot!
    Ik was er ooit eens, maar dan voor het nachtleven..nu moet ik nog eens terug voor de winkels zie ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doordat jij via via op 'ma vie en vert' terecht bent gekomen, ben ik hier terecht gekomen:-) Ziet er hier leuk uit, dus k volg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Ik zie zo twee Eames stoelen. Die staan nog op mijn verlang lijstje. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er super uit!!
    Helaas beetje ver weg voor mij haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geweldige mooi foto's en geweldige leuke spulletjes, jammer dat het voor mij ook niet om de hoek is

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ow ik ben benieuwd naar je mooiste kaart!
    En Antwerpen is inderdaad een heerlijke stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat moeten we dan meteen op de kalender noteren! Ik krijg hier al gelijk nog meer zin in Antwerpen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja he, geweldige markt! Wij kunnen ook altijd zo genieten van de sfeer daar en in de Kloosterstraat...aahhhh, maar 't zal voor in mei zijn bij ons ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. looks great , next time I will have a look there

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi! Dit ziet er heel gezellig uit zeg! Mooie en gezellige foto's allemaal!! Ik ga eens verder op je blog koekeloeren :)) 'k Heb je gevonden via mijn vriendin Jolanda, van "meuk is leuk". Veel plezier met bloggen en tot een volgende keer!! Lieve groet, Herma

    BeantwoordenVerwijderen